Δημιουργια bootable DVD ghost image με το Norton Ghost

|

Επειδή είδα ότι υπήρχε έντονο ενδιαφέρων για τον τρόπο που κάνουμε ένα ghost image με το Norton ghost σε ένα άδειο DVD αποφάσισα να κάνω αυτόν τον μικρό οδηγό για να βοηθήσω όσους χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα για πρώτη φορά .

Εδώ θα πω ότι η δημιουργία bootable DVD είναι κατά την γνώμη μου η ποιο απλή για τους αρχάριους χρήστες διότι ελάχιστα εμπλέκονται στο dos mode του προγράμματος .


Στο PC μου έχω έναν 120αρι SATA χωρισμένο σε δυο Partition .
Ένα C: 25Gb που έχω τα winxp και όλα τα προγράμματα και όλο το υπόλοιπο D: με όλα τα αρχεία μου .

Θέλω να κάνω image το C: μου ώστε να το έχω σε πρώτη ζήτηση έτοιμο και να μην χρειάζομαι επανεγκαταστάσεις των πάντων .
Έχω το Norton Ghost 2003 και σε αυτό θα αναφερθώ αλλά δεν νομίζω να είναι διαφορετική η λογική και σε άλλη μεταγενέστερη έκδοση .
Αρχίζουμε λοιπόν ….. :


-----------------------------------------------
Στην πρώτη οθόνη διαλέγουμε τον δίσκο που θέλουμε να κάνουμε image στην περίπτωση μας τον δίσκο C:

Μαρκαρω το partition C: στην αριστερή πλευρά και στην δεξιά πλευρά διαλέγω ότι το image μου το θέλω σε ένα recordable DVD or CD .



Πατάμε Next και στην επόμενη οθόνη το πρόγραμμα μας λέει το αυτονόητο , ότι δηλαδή θα μας φτιάξει το image σε ένα recordable DVD or CD .






Δεν πειράζουμε τίποτα :nono: και πατάμε Next .



Στην επόμενη οθόνη το πρόγραμμα διαπιστώνει ότι έχω και θήρα 1394 στο PC μου αλλά εγώ δεν του δίνω καμιά σημασία διότι στην προκειμένη περίπτωση δεν θα την χρειαστώ .




Πατώ ΟΚ και αλλάζω οθόνη .



Και στην επόμενη οθόνη δεν δίνω σημασία γιατί μου λέει να παραμετροποιησω την θήρα USB που βρέθηκε .
Εγώ όμως … όπως και παραπάνω είπα , θέλω να κάνω image σε ένα bootable DVD .





Στην επόμενη οθόνη παίρνουμε το μήνυμα …. :
Ότι αφού πάρουμε το ghost image που θέλουμε , πρέπει να σιγουρευτούμε ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε αυτό μέσω της dos version του ghost .
Σας βεβαιώνω όμως ότι δεν θα σας χρειαστεί κάτι τέτοιο αν φτιάξετε bootable DVD .




Στην επόμενη οθόνη έχουμε συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες για το τι θα γίνει



Το image μου θα είναι 5103 Mb …. Αλλά σας βεβαιώνω ότι θα χωρέσει άνετα μέσα σε ένα άδειο DVD .


Πατώ …. Run now .


------------------------------------------



To PC θα κλείσει και θα ανοίξει μόνο του , κάτω από τον έλεγχο του προγράμματος .
Σε dos mode θα αρχίσει η διαδικασία της δημιουργίας και εγγραφής του image στο άδειο DVD .

Μετά το πέρας της διαδικασίας αυτής το PC θα ξαναμπεί στα WINxp .